Välkommen Greta 🌸

Nyförvärvet Grateful di Celle anmälde från Italien i måndags 🇮🇹 En smäcker fin dam med en del humör. Än så länge har hon bara fått landa och lära känna oss, men det ska bli spännande att köra henne sen!

Freeman har äntligen fått på sig sin specialsko och får nu gå ut i liten hage. 🙏

Proppan startade vi på midsommardagen igen. Hon gjorde det helt okej men tyvärr valde kusken dödens och där trivs hon inte. Hon höll trots det till en tredjeplats, vilket man inte kan klaga över så klart, men vi tror ändå hon borde kunna mer med ”rätt” lopp.

Zagge fick vara lekfarbror ❤️